Retourbeleid Don’t stay hidden

 

Ben je toch niet helemaal tevreden met je bestelling? Jammer, maar dat kan gebeuren! Lees hieronder hoe je jouw bestelling kunt retourneren.

 

De retourtijd is uiterlijk 14 dagen na levering. De retourkosten zijn voor eigen rekening. 

 

Als bij ons de retourzending binnen is gekomen krijg je zo snel mogelijk het bedrag teruggestort. Hierover krijg je dan een bericht van ons. Een retourzending kan tot 10 dagen duren voordat het bij ons is, houdt hier rekening mee. 

 

Wat kan je retourneren en wat niet?

Artikelen die NIET geretourneerd kunnen worden. 

  • Strings
  • Items in de sale
  • Items die na het passen gedragen zijn
  • Artikelen die vlekken bevatten worden niet als retour geaccepteerd
  • Artikelen die niet in originele staat en/of verpakking inclusief tag verkeren

 

Hoe werkt het retourneren?

Retourneren? Vul dan ons retourformulier in. 

Bij het terugsturen van een bestelling dient het volledig ingevulde retourformulier mee te worden gestuurd. 
Voeg je geen retourformulier bij, dan kunnen wij jouw retourzending helaas niet verwerken. Controleer dit alsjeblieft zorgvuldig.

Heb je geen printer? Geen probleem! Stuur ons dan jouw ingevulde retourformulier per mail klantenservice.dontstayhidden@outlook.comLET OP! Zorg er dan wel voor dat je in het retourpakket een briefje doet met jouw informatie: voor & achternaam, bestelnummer en e-mailadres. Doe je dit niet? Dan kunnen wij jouw retour niet verwerken. 

 

Je dient zelf een label te maken of kopen bij de door jou gewenste vervoerder, breng je pakket naar een pakketpunt. LET OP! de retourkosten zijn voor eigen rekening. 

Download hier het RETOURFORMULIER:

RETOURFORMULIER .docx

 

Pak de producten die jij wil retourneren in voor verzending. Zorg dat het pakketje goed dichtzit. 

Het adres van Don’t stay hidden:

 

Don’t stay hidden 

Haagdijk 41

4811TP Breda

 

Ruilen
Past het item niet en wil je hem ruilen voor een andere maat? Geen probleem! Stuur een e- mail naar klantenservice.dontstayhidden@outlook.com met je ordernummer, de productnaam en de juiste maat. Wij zullen kijken of het product nog op voorraad is en zo ja voor je reserveren. Zodra wij je retour hebben ontvangen sturen wij het nieuwe product op. Hiervoor is de bezorgkosten voor eigen rekening. 

Klacht
Je product ontbreekt, is beschadigd of is verkeerd geleverd? Wat ontzettend vervelend! Maak hier gelijk een melding van door een e-mail te sturen naar klantenservice.dontstayhidden@outlook.com. Vermeld hierin jouw ordernummer, de productnaam en stuur een foto van je klacht mee. Wij zullen de klacht bekijken en zo snel mogelijk met een passende oplossing komen. Stuur je retour nog niet naar ons op voordat wij samen een oplossing hebben gevonden.