• Bh’s verkrijgbaar vanaf maat 65.
  • Vanaf 75 euro gratis verzendkosten - Binnen 1 tot 3 dagen verzonden.
  • Lingerie die jou een mooi, zelfverzekerd en vrouwelijk gevoel geeft.
  • Lingerie speciaal voor de kleinere maten.

Retourbeleid Don’t stay hidden

 

Ben je toch niet helemaal tevreden met je bestelling? Jammer, maar dat kan gebeuren! Lees hieronder hoe je jouw bestelling kunt retourneren.

 

De retourtijd is uiterlijk 14 dagen na levering. De retourkosten zijn voor Don’t stay hidden. De kosten die je maakt hiervoor wordt terugbetaald aan jou. Een pakketje moet teruggestuurd worden bij een PostNL punt. 

 

Als bij ons de retourzending binnen is gekomen krijg je zo snel mogelijk het bedrag teruggestort. Hierover krijgt je dan een bericht van ons. Een retourzending kan tot 10 dagen duren voordat het bij ons is, houd hier rekening mee. 

 

Wat kan je retourneren en wat niet?

Artikelen die NIET geretourneerd kunnen worden. 

  • Strings
  • Items in de sale
  • Items die na het passen gedragen zijn
  • Artikelen die vlekken bevatten worden niet als retour geaccepteerd

 

Hoe werkt het retourneren?

Stuur een mail naar klantenservice.dontstayhidden@outlook.com. Hierin zet je de volgende gegevens.

  • Je naam 
  • Jouw ordernummer
  • Om welk product(en) het gaat
  • Jouw IBAN-Nummer

 

Pak de producten die jij wil retourneren in voor verzending. Zorg dat het pakketje goed dichtzit. 

Het adres van Don’t stay hidden:

 

Don’t stay hidden 

Haagdijk 41

4811TP Breda

 

Ruilen
Past het item niet en wil je hem ruilen voor een andere maat? Geen probleem! Stuur een e- mail naar klantenservice.dontstayhidden@outlook.com met je ordernummer, de productnaam en de juiste maat. Wij zullen kijken of het product nog op voorraad is en zo ja voor je reserveren. Zodra wij je retour hebben ontvangen sturen wij het nieuwe product op. Hiervoor is de bezorgkosten voor eigen rekening, de retourkosten is voor ons. 

 

Klacht
Je product ontbreekt, is beschadigd of is verkeerd geleverd? Wat ontzettend vervelend! Maak hier gelijk een melding van door een e-mail te sturen naarklantenservice.dontstayhidden@outlook.com. Vermeld hierin je ordernummer, de productnaam en stuur een foto van je klacht mee. Wij zullen de klacht bekijken en zo snel mogelijk met een passende oplossing komen. Stuur je retour nog niet naar ons op voordat wij samen een oplossing hebben gevonden.